Mavic Air 1 - дуже гарний дрон. Надійний, невеликий за розмірами, здатний знімати якісне відео, але є одне єдине але... Компанія DJI бажає заробляти гроші. А як змусити власників квадрокоптерів DJI купити нову модель? Адже і ця задовольняє більшість потреб пересічного користувача, крім того, Mavic Air не падає і не ламається. І він буде вам служити довго, аж до поки будуть жити його акумулятори. От ту то й підкралася халепа. DJI припинив виготовляти батареї для цього квадрокоптера і звертаючи увагу на те, що ресурс батарей не безмежний, рано чи пізно усі власники першого Мавіка вишикуються у чергу за новим дроном. Адже DJI зробив все для того, щоб вони не мали можливості ні перепакувати, ні відновити свої батареї.

До Вашої уваги DJI Intelligent Flight Battery

Батарейка

Інтелектуальна батарея здатна сама потурбуватись про безпеку свого використання. Вона не дозволить увімкнути двигуни якщо не буде надійно зафіксована у корпусі дрона, вона не дозволить виліт якщо температура буде зависокою, вона навіть зможе сама розрядитись до стану зберігання, якщо буде лежати повністю заряджена протягом 10 днів. І саме головне, батарея "наглухо" заблокується якщо напруга будь-якої з її банок впаде нижче 2V. Після цього, її буде неможливо ні використовувати, ні зарядити. Вона просто не увімкнеться.

А ось і винуватець - контролер батареї.

Потрібно відігнути вісім замків на кришці починаючи з кутів протилежних від контактів, далі обережно відкрити батарею, намагаючись не пошкодити банки акумуляторів.
При розбиранні не варто використовувати металевий інструмент.

 

 

Алабама розібрав заблоковану батарею, для того, щоб спробувати встановити туди три високотокові 18650. Для цього потрібно відрізати "рідні" банки, намагаючись нічого не замкнути. Li-Po акумулятор може спалахнути якщо закоротити його контакти, тож Алабама вирішив зробити це на дворі.

Дуже багато клею, все запаковано на совість. Банки, навіть, обгорнуті металевою сіткою для запобігання їх пошкодження.

Акумулятори з'єднані з платою за допомогою контактного зварювання. Також можна бачити датчик температури, його потрібно зберегти.

Ще кілка хвилин і плата контролера відокремлена від корпусу батареї. Тепер, навіть якби батарея і не була заблокована раніше, її контролер гарантовано заблокувався.

Ідея полягає в тому, щоб модифікувати корпус батареї таким чином, що дозволить встановити в середину три з'єднані послідовно елементи 18650. Доводиться вирізати отвір для одного з елементів. Зелені 18650 використовуються лише для перевірки, чи можливо розблокувати контролер після повного від'єднання від живлення. Забігаючи наперед можна сказати, що Алабамі вже вдавалося розблокувати саме цю батарею, використовуючи модуль CP2112, тож маємо надію.

Це тестовий варіант. Якщо він запрацює - будемо просуватись далі.


Робота триває.